Vi finns här för att hjälpa dig!

FAQ

Snabba svar på våra gästers vanligaste frågor. Alltid tillgänglig - 24/7!

Gå till FAQ

Live Chat

Du kan kontakta oss måndag - lördag kl.09:00 - 18:00.

Chatta med oss

Mail

För alla allmänna frågor, vänligen maila oss så återkommer vi så snart som möjligt

Skicka oss ett mail

Vanligaste frågor

Hur ändrar jag mitt konto?

Om du vill ändra någon personlig information från din profil TheFork (e-post, mobil, etc.) kan du göra det genom att logga in på ditt konto.

För detta måste du gå till toppen av webbsidan TheFork, klicka på inloggning, ange ditt e-post, lösenord och gå till Mina inställningar.

Läs mer
Hur avbokar jag min bokning?

Ingenting är lättare än att avboka en bokning!

För att avboka din bokning kan du antingen klicka på länken i e-postbekräftelse eller SMS. Du kan också avbryta genom att gå på dina bokningar i din online eller APP-konto.

Läs mer
Hur man modifierar min bokning?

Vill du lägga till fler gäster? Ändra tid för middagen?

Besök restaurangsidan för att se om det finns lediga tider i bokningskalendern online. Om så är fallet, avboka din tidigare reservation och gör en ny...

Läs mer
Hur lång tid efter bokningen kan jag lämna en recension?

Du har 3 månader från dagen för bokningen att lämna din recension.

Vi rekommenderar dock att du lämnar din recension så snart som möjligt så att du kommer ihåg alla detaljer i din middagsupplevelse !

Läs mer
Hur använder jag min lojalitetsrabatt?

Välj en deltagande restaurang

När du slutför din bokning, kontrollera "Jag vill använda mina 1000/2000 Yums att dra nytta av en lojalitetsrabatt på 200kr/500kr på matnotan".

Läs mer

Är du restaurangägare?

Vi lyssnar på dig!

Redan en kund?
- Connecteer in på TheFork Manager och kontakta oss på chatten.
- Logga eller besök vår FAQ!.

Framtida kund?
- Registrera dig här och någon kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

Se mer information

Kan du inte hitta det du söker?

Du kan kontakta oss måndag - lördag kl.09:00 - 18:00.

+46 40 645 6204

La Fourchette SAS och restaurangen, i egenskap av personuppgiftsansvariga, behandlar personuppgifter i syfte av bokningshantering och upprätthållande av kundrelation. Enligt tillämplig lag har du rätten att få tillgång till, korrigera, hindra och överföra dina data och rätten att neka till att dina data behandlas, i synnerhet i marknadsföringssyften. Du kan utöva de här rättigheterna genom att skicka ett e-postmeddelande till kontakt@thefork.se eller genom att kontakta restaurangen. Du kan skicka in ett klagomål till reglerande myndighet för användning av personuppgifter om du anser att dina personuppgifter inte har använts på lagenligt sätt. Mer information finns i TheForks personuppgiftspolicy.
TheFork använder cookies för att i synnerhet optimera din användarupplevelse, mäta webbplatsernas prestation samt annonsera med retargeting (riktad annonsering). Genom att surfa på webbplatsen accepterar du användningen av dessa cookies. Mer information eller ändra dina inställningar.