Registrera min restaurang
Hjälp


Recensioner - Bonté

Omdömen

8.8
av 10

Utmärkt bord
523 omdömen
Atmosfär
8.9
Mat
8.6
Service
9.1
Riktiga upplevelser från riktiga resenärer
Betyg och omdömen kan bara ges av gäster som har bokat med TheFork.
Hur kalkylerar vi betyg?
  • Marie W.1 omdöme

    22 november 2024

    10/10

    God mat ,trevlig,glada och service inriktad personal

  • Gudrun F.12 omdömen

    29 oktober 2024

    5/10

    åt där 15 oktober och 29 oktober. maten var kall, hade stått länge så fisken var torr och gnocchi oxå. Myck

  • Lennart L.1 omdöme

    9 november 2024

    9,5/10

    God mat och trevlig personal som ägnade gästen lagom uppmärksamhet med lite småprat och inte bara serverade maten, dukade av och tog betalt. Med beröm godkänt tycker Lennart och Inger.

  • Marita S.1 omdöme

    14 september 2024

    5,5/10

    Beställde musslor som var pyttesmå och badade i en soppa med ädelost och den informationen fanns ej på menyn. Jag avskyr ädelost. Efterrätten som kallades mörk choklad bestod av ljus pudding som var totalt smaklös. Min man åt entrecote som var fet och senig. Tyvärr så gick jag därifrån hungrig.

    BontéÄgare

    Hej, Tack för att du tog dig tid att lämna feedback. Det är tråkigt att höra att din upplevelse inte levde upp till förväntningarna. Vi strävar alltid efter att erbjuda hög kvalitet både i mat och service, och det är tydligt att vi inte lyckades den här gången. Vi beklagar att du kände att menyn inte gav tillräcklig information om musslorna och att såsen innehöll ädelost. Vi ska se över om vi kan ändra formuleringen på menyn. Din kritik angående efterrätten och din mans entrecote tar vi på största allvar, och vi kommer att se över både tillagning och presentation av dessa rätter. Vi uppskattar verkligen att du hörde av dig. Tack än en gång för dina synpunkter, de hjälper oss att bli bättre. Om ni vill ge oss en ny chans så skulle jag gärna kompensera er. Du får gärna kontakta mig på maja.ehrenstrom@radissonblu.com så hjälper jag dig där. Vänliga hälsningar, Maja

  • Diane W.1 omdöme

    9 maj 2024

    10/10

    Mycket trevlig personal, härlig lokal. Det som var mindre bra var efterrätten. Jag beställde mandelkaka med rababersorbet och bovete. Sorbeten var sagolikt god men kakan var i själva verket små kakbitar här och där och vad bovete hade där att göra var en gåta. Hårda, svårsmälta smaklösa korn som man lätt kunde ha haft sönder tänderna på. En fin kakbit och sorbet bredvid hade varit mycket bättre.

    BontéÄgare

    Hej Diane, Roligt att höra att du är nöjd med besöket! Beklagar att du inte gillade desserten som serverades. Vi tar till oss din feedback och ska absolut tänka på detta till nästa byte. Ni är varmt välkomna åter! Mvh, Maja Restaurangchef Picnic

  • Inger K.8 omdömen

    20 april 2024

    7,5/10

    Picnic har en fin atmosfär dock lite trångt mellan borden och till buffen .Bra service och god buffe.

    BontéÄgare

    Hej Inger, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Vi ska kika på möbleringen och se om vi kan ändra om något för bättre framkomlighet. Varmt välkomna åter! Mvh, Maja Service Manager Picnic

  • Carolina K.

    Carolina K.6 omdömen

    15 april 2024

    10/10

    När jag har fysisk träff med klassen i Uppsala ett par ggr per termin bokar jag alltid lunch där och varje gång har lunchen varit väldigt god. Bra pris också ☺️

    BontéÄgare

    Hej Carolina, Vad roligt att du är nöjd. Vi ser fram emot nästa klassträff! Mvh, Maja Service manager Picnic

  • Lotta B.9 omdömen

    23 mars 2024

    10/10

    Superfräsch buffé med det allra mesta man kan önska. Äggröra saknades dock, hade varit ett bra komplement till det perfekt knapriga baconet. Men det är en petitess då det i övrigt var en så generös, god och varierad brunch. Fin miljö, rent och fräscht, välpåfyllt av allt, snabb service, trevlig personal, härlig atmosfär. Rekommenderar varmt och kommer gärna tillbaka snart.

    BontéÄgare

    Hej Lotta, Tack så mycket för ett fint omdöme. Du är varmt välkommen tillbaka! Mvh, Maja Service manager Picnic

  • Göran H.1 omdöme

    15 september 2023

    10/10

    Trevligt ställe med riktigt bra mat. Samt servicemindef personal!

    BontéÄgare

    Hej Göran, Tack så mycket! Vi ser fram emot att ha dig som gäst igen. /Maja Service Manager Picnic

  • Per M.

    Per M.38 omdömen

    1 september 2023

    9/10

    För två veckor sedan åt jag här och fick jättegod mat och mycket på tallriken. Den här gången visade sig dock fläskschnitzel vara en rätt som jag inte blev mätt på. Men det är en bra restaurang med fin service.

    BontéÄgare

    Hej Per, Vad roligt att du gillar vår restaurang. Vi tar till oss av din feedback på portionsstorlekar. Du är varmt välkommen tillbaka! /Maja Service Manager Picnic

  • Björn W.21 omdömen

    25 augusti 2023

    7/10

    Synd att dom har har anammat betalningsdosorna med förutbestämd dricks. känner ett motstånd tack vare det till återbesök.

    BontéÄgare

    Hej Björn, Tråkigt att våra kortterminaler fick din upplevelse att bli sämre. Jag hade gärna ändrat men dessvärre är detta sammankopplat med Radisson centralt. Hoppas att du vill besöka oss igen trots detta! /Maja Service Manager Picnic

  • Per M.

    Per M.38 omdömen

    18 augusti 2023

    10/10
    review_preview

    Jättebra mat, tillräckligt mycket för att bli mätt, trevlig personal, fin lokal. Barnmeny finns.

    BontéÄgare

    Hej Per, Tack för fina ord! Vi ser fram emot att träffa dig snart igen. /Maja Service Manager Picnic

  • Veronica E.

    Veronica E.2 omdömen

    4 augusti 2023

    10/10

    Mysigt att sitta och prata om allt mellan himmel och jord!

    BontéÄgare

    Hej Veronica, Roligt att du har haft en härlig kväll hos oss! Vi ser fram emot ditt nästa besök. /Maja Service Manager Picnic

  • Ted T.100 omdömen

    26 juli 2023

    8/10

    Trevlig personal och maten var god även om räkmackan kanske var lite 'over priced'.

    BontéÄgare

    Hej Ted, Tack för ditt fina omdöme. Ni är varmt välkomna tillbaka! /Maja Service Manager Picnic

  • Annika B.1 omdöme

    21 juni 2023

    8/10

    Personalen gav god service. Maten var god men den som åt svärdfisk tyckte den var i torraste laget. Den berömda räkmacka har minskat i storlek receptet måste ha ändrats.......den var godare förr.

    BontéÄgare

    Hej Annika, Tack för ditt omdöme! Tråkigt att höra att ni inte var nöjda med maten. Vi uppskattar din feedback och tar till oss av detta. Ni är varmt välkomna åter! Mvh, Maja Service Manager Picnic

  • Mon L.2 omdömen

    14 juni 2023

    7/10
    review_preview

    Jättemysig och skön stämning. Allt var bra när vi väl fått bord. Tyvärr var det ingen som hade tid att visa oss till bords. Jag väntade 15 min i skylten "vänligen vänta här för att få bord tilldelad" Maten var bra och servicen var också bra, men det borde varit fler som serverade.

  • Oskar L.1 omdöme

    5 juni 2023

    6/10

    God mat ifall du gillar enormt mycket olja på maten, men förhållandevis lite mat. Burratan är typ 1 ganska liten ost, 2 jordgubbar och 1/2 persika. Moules frites är ganska skaplig mängd mat per krona, resten av menyn är något däremellan, alltså ganska lite mat men inte lika dålig som Burratan

  • Jessica E.32 omdömen

    3 juni 2023

    7/10

    Trevlig och matintresserad servis. Bra vinlista. Maten ok men inte mer.

  • Kerstin B.35 omdömen

    27 maj 2023

    9,5/10

    Trevlig personal, ingen störande musik, god mat!

    BontéÄgare

    Hej Kerstin, Tack för fina ord. Ni är varmt välkomna igen! Mvh, Maja Service Manager Picnic

  • Maja S.5 omdömen

    27 maj 2023

    9/10

    Mycket pengar att betala för brunch när det bara finns bagel och ingen dryck, smoothie eller juice som ingår

    BontéÄgare

    Hej Maja, Tråkigt att höra att ni inte var nöjda med brunchen. Vi jobbar just nu med ett nytt brunchkoncept inför hösten. Ni är varmt välkomna tillbaka för att prova! Mvh, Maja Service Manager Picnic

  • Claes G.82 omdömen

    16 maj 2023

    10/10

    Vi fick uppleva en riktig festmåltid! Personlig, genuin service i trevlig miljö. Utmärkt mat - bl a svärdfisk och musslor. Rekommenderas varmt!

    BontéÄgare

    Hej, Tusen tack för fina ord! Mvh, Maja Service Manager Picnic

  • Anders H.1 omdöme

    20 april 2023

    9/10

    Renfilén var troligen en ytterfilé av ren - och stekt mer än den borde. Men den var ändå väldigt god. Inte översaltad eller -kryddad utan bra. Hade den varit medium rare (som jag beställde) eller rare (som vore det enda rimliga med en faktiskt filé av ren) så hade jag givit fem av fem.

  • Matilda S.2 omdömen

    7 april 2023

    8/10

    Fantastiska pilgrimsmusslor, renen var tyvärr lite seg och överstekt

  • Pernilla R.1 omdöme

    31 mars 2023

    10/10

    Den här restaurangen är en favorit, med sin goda mat och härliga atmosfär. Perfekta stället både för det stora sällskapet och parmiddagar. Återkommer absolut!

  • Erik F.5 omdömen

    31 augusti 2022

    10/10

    Service var kanon och maten var underbar!!

  • Carina H.1 omdöme

    22 april 2022

    3,5/10

    Bokat för två sedan länge och när vi kommer så har nästan hela resturangen blivit uppbokad för ett event … vi hamnade på undantaget med vårat firande!

  • Ylva G.3 omdömen

    24 mars 2022

    10/10

    Mycket god mat och trevlig personal. Lagom ljudnivå och inga problem att få specifika önskemål angående maten, allergier mm tillgodosedda. Jag kommer gärna tillbaka!!!

  • Susanne B.1 omdöme

    19 februari 2022

    8,5/10

    Bra läge , trevlig personal och god mat

  • Karin H.

    Karin H.3 omdömen

    17 december 2021

    9/10

    Hög volym pga dj , men de ordnade ett bord åt oss i den tystare delen.

  • Anna E.4 omdömen

    24 november 2021

    10/10

    Maten var väldigt god och vällagad. Kanon service på vår kypare, atmosfären är väldigt mysig. Allting var toppen som vanligt, vi kommer snart tillbaka igen!

  • Asa A.2 omdömen

    2 september 2021

    10/10

    God mat, trevlig meny, precis lagom nivå på musiken (sååå skönt att slippa skrika!) samt vänlig och uppmärksam service - hit går jag fler gånger!

  • Björn S.3 omdömen

    1 juni 2021

    8,5/10

    Trevlig personal och kul koncept med Picnic att äta där eller ta med. Jag åt burgaren som saknade sting/krydda men älskade tillhörande pommes.

    BontéÄgare

    Hej Björn, Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss och att du gillar vår Picnic! Jag ska be kockarna krydda på burgaren lite extra till nästa gång. Varmt välkomna åter! Mvh, Maja Team Manager Picnic

  • - -.1 omdöme

    29 april 2020

    7/10

    Maten var god och mättande, Servicen var, om man uttrycker det milt, ovan eller nybörjaraktigt. Helt ok lokal. Fungerade bra för det syfte jag hade med middagen, nämligen arbetsmiddag.

    BontéÄgare

    Hej Johan! Tack för din feedback, vad tråkigt att höra att servicen inte levde upp till dina förväntningar. Jag tar det med berörd personal. varmt välkomna tillbaka till oss på Picnic

  • Emil O.2 omdömen

    28 mars 2020

    9/10

    En av mina favoritrestauranger i Uppsala inte bara för att maten är vällagad och god utan för att miljön är föredömligt trevlig. Det är inte slamrigt och man kan faktiskt tala med varandra över borden, vilket inte är vanligt på dagens restauranger. Servicen är alltid trevlig och bra på att tillgodose önskemål. Bra utbud av både drinkar (så väl alkoholfria som med alkohol) och mycket bra ölutbud med lokal prägel höjer betyget. Man kanske kan få något mer avancerad mat på andra ställen men helheten hos Picnic är svårslagen. Rekommenderas för en finare middag.

    BontéÄgare

    Hej Emil! Wow vilken feedback! Varmt välkomen tillbaka till Picnic

  • Michael A.

    Michael A.3 omdömen

    28 mars 2020

    8,5/10

    Bra servitör

    BontéÄgare

    Hej Michael! tack för din feedback, roligt att ni va nöjda med ert besök hos oss. varmt välkomna tillbaka

  • Ann-Christin P.2 omdömen

    3 mars 2020

    8/10

    När vi bokade genom the Fork fick vi dubbla budskap. På ett ställe stod det 18,30 den tid vi bokat och på bekräftelsen stod det 19,30. Behövde ta kontakt med Picnic för att rätta till. KOlla upp varför det blir så.

    BontéÄgare

    Hej Ann-Christin, Tack så mycket för att du uppmärksammar oss om detta! Vi ska prata med The Fork och försöka hitta en lösning så att det inte sker igen. Varmt välkomna tillbaka! Med vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic

  • Eva-Lena S.11 omdömen

    29 februari 2020

    3/10

    Beställer in dyraste vinet till oss, flaskan kommer redan öppnad! innan vi får den lämnad i ishink. Vi blir inte erbjudna att smaka av vinet ej heller serverade vinet! Påpekar när nästa personal kommer och får till svar att den här för få vinöppnare!!! Får in fel antal efterrätter och kaffe Sämsta service och upplever personalen totalt ointresserad samt arroganta

    BontéÄgare

    Hej Eva-Lena, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi tar detta på allvar och skall ta upp saken med personal som jobbade den kvällen så att vi kan lära oss av misstag och bli bättre. Vi vill såklart att du ska ha en trevlig vistelse hos oss, jag vill därför väldigt gärna att du kontaktar mig personligen så att jag får veta mer om vad som hände. Du kan nå mig via mail på sofia.nordberg@radissonblu.com. Tack för din tid. Vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic

  • Ulrika S.30 omdömen

    22 februari 2020

    10/10

    Jättetrevlig restaurang. God pasta och hamburgare. Trevlig personal och bra service

    BontéÄgare

    Hej Ulrika, Tack för ett fint omdöme! Det är så trevligt att höra om en fin upplevelse! Varmt välkomna tillbaka. Med vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic

  • Olivia P.2 omdömen

    15 februari 2020

    4/10

    Vi kom vid 14 och det kändes som att vissa delar av buffén var slut. Dessertbordet var i princip tomt vid 15 och även den varma buffén var inte alls som den har varit tidigare gånger jag varit på brunchen. Helt klart med värt att gå första sittningen vid 12.

    BontéÄgare

    Hej Olivia, Tack för ditt omdöme! Tack vare dig är vi nu medvetna om ett problem som jag ska ta vidare med personalen så att vi kan göra bättre i framtiden! Hoppas att ni kommer tillbaka snart igen! Om du har frågor eller vill utveckla mer om din upplevelse får du gärna kontakta mig personligen via mail: sofia.nordberg@radissonblu.com. Vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic

  • Daniella N.2 omdömen

    15 februari 2020

    2/10

    Var väldigt dåligt påfylld buffé, kändes ofräscht. Kändes inte som att det var någon som underhöll buffén och gjorde rent. Maten uppfyllde inte heller förväntningarna.

    BontéÄgare

    Hej Daniella, Tråkigt att höra att du var missnöjd med din upplevelse. Jag har pratat med inblandad personal så att nånting liknande inte händer igen. Vi vill såklart upprätthålla en hög standard och hoppas att ni vill ge oss en till chans i framtiden. Du kan gärna kontakta mig personligen med fler detaljer om din vistelse via mail: sofia.nordberg@radissonblu.com. Vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic

Tripadvisor-omdömen

Tripadvisor
223 omdömen

Vanliga frågor och svar

Boka ett bord för

Boka kostnadsfritt

Äger du en restaurang?

Registrera din restaurang

Berätta mer om dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt

Jag är redan kund

Logga in på TheFork Manager och kontakta oss via chatten.

Hämta vår app

  • Ladda ned från App Store
  • Skaffa den på Google Play
  • Om
  • Lojalitetsprogram
  • Kontakt
  • Användarvillkor
  • Driver du en restaurang?
  • Sekretess- och cookiepolicy
  • Vanliga frågor och svar
  • Vi har lediga tjänster
  • Blogg
  • MICHELIN Guide Partnership
  • Närliggande restauranger
  • Instagram
  • Facebook

© 2025 La FourchetteSAS – med ensamrätt

För kampanjerbjudanden gäller villkor som visas på restaurangens sida. Erbjudanden på alkoholhaltig dryck gäller enbart för vuxna. Alkoholmissbruk är farligt för din hälsa. Drick med måtta.