Marie W. • 1 omdöme
22 november 2024
10/10God mat ,trevlig,glada och service inriktad personal
Gudrun F. • 12 omdömen
29 oktober 2024
5/10åt där 15 oktober och 29 oktober. maten var kall, hade stått länge så fisken var torr och gnocchi oxå. Myck
Lennart L. • 1 omdöme
9 november 2024
9,5/10God mat och trevlig personal som ägnade gästen lagom uppmärksamhet med lite småprat och inte bara serverade maten, dukade av och tog betalt. Med beröm godkänt tycker Lennart och Inger.
Marita S. • 1 omdöme
14 september 2024
5,5/10Beställde musslor som var pyttesmå och badade i en soppa med ädelost och den informationen fanns ej på menyn. Jag avskyr ädelost. Efterrätten som kallades mörk choklad bestod av ljus pudding som var totalt smaklös. Min man åt entrecote som var fet och senig. Tyvärr så gick jag därifrån hungrig.
Bonté • Ägare
Hej, Tack för att du tog dig tid att lämna feedback. Det är tråkigt att höra att din upplevelse inte levde upp till förväntningarna. Vi strävar alltid efter att erbjuda hög kvalitet både i mat och service, och det är tydligt att vi inte lyckades den här gången. Vi beklagar att du kände att menyn inte gav tillräcklig information om musslorna och att såsen innehöll ädelost. Vi ska se över om vi kan ändra formuleringen på menyn. Din kritik angående efterrätten och din mans entrecote tar vi på största allvar, och vi kommer att se över både tillagning och presentation av dessa rätter. Vi uppskattar verkligen att du hörde av dig. Tack än en gång för dina synpunkter, de hjälper oss att bli bättre. Om ni vill ge oss en ny chans så skulle jag gärna kompensera er. Du får gärna kontakta mig på maja.ehrenstrom@radissonblu.com så hjälper jag dig där. Vänliga hälsningar, Maja
Diane W. • 1 omdöme
9 maj 2024
10/10Mycket trevlig personal, härlig lokal. Det som var mindre bra var efterrätten. Jag beställde mandelkaka med rababersorbet och bovete. Sorbeten var sagolikt god men kakan var i själva verket små kakbitar här och där och vad bovete hade där att göra var en gåta. Hårda, svårsmälta smaklösa korn som man lätt kunde ha haft sönder tänderna på. En fin kakbit och sorbet bredvid hade varit mycket bättre.
Bonté • Ägare
Hej Diane, Roligt att höra att du är nöjd med besöket! Beklagar att du inte gillade desserten som serverades. Vi tar till oss din feedback och ska absolut tänka på detta till nästa byte. Ni är varmt välkomna åter! Mvh, Maja Restaurangchef Picnic
Inger K. • 8 omdömen
20 april 2024
7,5/10Picnic har en fin atmosfär dock lite trångt mellan borden och till buffen .Bra service och god buffe.
Bonté • Ägare
Hej Inger, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Vi ska kika på möbleringen och se om vi kan ändra om något för bättre framkomlighet. Varmt välkomna åter! Mvh, Maja Service Manager Picnic
Carolina K. • 6 omdömen
15 april 2024
10/10När jag har fysisk träff med klassen i Uppsala ett par ggr per termin bokar jag alltid lunch där och varje gång har lunchen varit väldigt god. Bra pris också ☺️
Bonté • Ägare
Hej Carolina, Vad roligt att du är nöjd. Vi ser fram emot nästa klassträff! Mvh, Maja Service manager Picnic
Lotta B. • 9 omdömen
23 mars 2024
10/10Superfräsch buffé med det allra mesta man kan önska. Äggröra saknades dock, hade varit ett bra komplement till det perfekt knapriga baconet. Men det är en petitess då det i övrigt var en så generös, god och varierad brunch. Fin miljö, rent och fräscht, välpåfyllt av allt, snabb service, trevlig personal, härlig atmosfär. Rekommenderar varmt och kommer gärna tillbaka snart.
Bonté • Ägare
Hej Lotta, Tack så mycket för ett fint omdöme. Du är varmt välkommen tillbaka! Mvh, Maja Service manager Picnic
Göran H. • 1 omdöme
15 september 2023
10/10Trevligt ställe med riktigt bra mat. Samt servicemindef personal!
Bonté • Ägare
Hej Göran, Tack så mycket! Vi ser fram emot att ha dig som gäst igen. /Maja Service Manager Picnic
Per M. • 38 omdömen
1 september 2023
9/10För två veckor sedan åt jag här och fick jättegod mat och mycket på tallriken. Den här gången visade sig dock fläskschnitzel vara en rätt som jag inte blev mätt på. Men det är en bra restaurang med fin service.
Bonté • Ägare
Hej Per, Vad roligt att du gillar vår restaurang. Vi tar till oss av din feedback på portionsstorlekar. Du är varmt välkommen tillbaka! /Maja Service Manager Picnic
Björn W. • 21 omdömen
25 augusti 2023
7/10Synd att dom har har anammat betalningsdosorna med förutbestämd dricks. känner ett motstånd tack vare det till återbesök.
Bonté • Ägare
Hej Björn, Tråkigt att våra kortterminaler fick din upplevelse att bli sämre. Jag hade gärna ändrat men dessvärre är detta sammankopplat med Radisson centralt. Hoppas att du vill besöka oss igen trots detta! /Maja Service Manager Picnic
Per M. • 38 omdömen
18 augusti 2023
10/10Jättebra mat, tillräckligt mycket för att bli mätt, trevlig personal, fin lokal. Barnmeny finns.
Bonté • Ägare
Hej Per, Tack för fina ord! Vi ser fram emot att träffa dig snart igen. /Maja Service Manager Picnic
Veronica E. • 2 omdömen
4 augusti 2023
10/10Mysigt att sitta och prata om allt mellan himmel och jord!
Bonté • Ägare
Hej Veronica, Roligt att du har haft en härlig kväll hos oss! Vi ser fram emot ditt nästa besök. /Maja Service Manager Picnic
Ted T. • 100 omdömen
26 juli 2023
8/10Trevlig personal och maten var god även om räkmackan kanske var lite 'over priced'.
Bonté • Ägare
Hej Ted, Tack för ditt fina omdöme. Ni är varmt välkomna tillbaka! /Maja Service Manager Picnic
Annika B. • 1 omdöme
21 juni 2023
8/10Personalen gav god service. Maten var god men den som åt svärdfisk tyckte den var i torraste laget. Den berömda räkmacka har minskat i storlek receptet måste ha ändrats.......den var godare förr.
Bonté • Ägare
Hej Annika, Tack för ditt omdöme! Tråkigt att höra att ni inte var nöjda med maten. Vi uppskattar din feedback och tar till oss av detta. Ni är varmt välkomna åter! Mvh, Maja Service Manager Picnic
Mon L. • 2 omdömen
14 juni 2023
7/10Jättemysig och skön stämning. Allt var bra när vi väl fått bord. Tyvärr var det ingen som hade tid att visa oss till bords. Jag väntade 15 min i skylten "vänligen vänta här för att få bord tilldelad" Maten var bra och servicen var också bra, men det borde varit fler som serverade.
Oskar L. • 1 omdöme
5 juni 2023
6/10God mat ifall du gillar enormt mycket olja på maten, men förhållandevis lite mat. Burratan är typ 1 ganska liten ost, 2 jordgubbar och 1/2 persika. Moules frites är ganska skaplig mängd mat per krona, resten av menyn är något däremellan, alltså ganska lite mat men inte lika dålig som Burratan
Jessica E. • 32 omdömen
3 juni 2023
7/10Trevlig och matintresserad servis. Bra vinlista. Maten ok men inte mer.
Kerstin B. • 35 omdömen
27 maj 2023
9,5/10Trevlig personal, ingen störande musik, god mat!
Bonté • Ägare
Hej Kerstin, Tack för fina ord. Ni är varmt välkomna igen! Mvh, Maja Service Manager Picnic
Maja S. • 5 omdömen
27 maj 2023
9/10Mycket pengar att betala för brunch när det bara finns bagel och ingen dryck, smoothie eller juice som ingår
Bonté • Ägare
Hej Maja, Tråkigt att höra att ni inte var nöjda med brunchen. Vi jobbar just nu med ett nytt brunchkoncept inför hösten. Ni är varmt välkomna tillbaka för att prova! Mvh, Maja Service Manager Picnic
Claes G. • 82 omdömen
16 maj 2023
10/10Vi fick uppleva en riktig festmåltid! Personlig, genuin service i trevlig miljö. Utmärkt mat - bl a svärdfisk och musslor. Rekommenderas varmt!
Bonté • Ägare
Hej, Tusen tack för fina ord! Mvh, Maja Service Manager Picnic
Anders H. • 1 omdöme
20 april 2023
9/10Renfilén var troligen en ytterfilé av ren - och stekt mer än den borde. Men den var ändå väldigt god. Inte översaltad eller -kryddad utan bra. Hade den varit medium rare (som jag beställde) eller rare (som vore det enda rimliga med en faktiskt filé av ren) så hade jag givit fem av fem.
Matilda S. • 2 omdömen
7 april 2023
8/10Fantastiska pilgrimsmusslor, renen var tyvärr lite seg och överstekt
Pernilla R. • 1 omdöme
31 mars 2023
10/10Den här restaurangen är en favorit, med sin goda mat och härliga atmosfär. Perfekta stället både för det stora sällskapet och parmiddagar. Återkommer absolut!
Erik F. • 5 omdömen
31 augusti 2022
10/10Service var kanon och maten var underbar!!
Carina H. • 1 omdöme
22 april 2022
3,5/10Bokat för två sedan länge och när vi kommer så har nästan hela resturangen blivit uppbokad för ett event … vi hamnade på undantaget med vårat firande!
Ylva G. • 3 omdömen
24 mars 2022
10/10Mycket god mat och trevlig personal. Lagom ljudnivå och inga problem att få specifika önskemål angående maten, allergier mm tillgodosedda. Jag kommer gärna tillbaka!!!
Susanne B. • 1 omdöme
19 februari 2022
8,5/10Bra läge , trevlig personal och god mat
Karin H. • 3 omdömen
17 december 2021
9/10Hög volym pga dj , men de ordnade ett bord åt oss i den tystare delen.
Anna E. • 4 omdömen
24 november 2021
10/10Maten var väldigt god och vällagad. Kanon service på vår kypare, atmosfären är väldigt mysig. Allting var toppen som vanligt, vi kommer snart tillbaka igen!
Asa A. • 2 omdömen
2 september 2021
10/10God mat, trevlig meny, precis lagom nivå på musiken (sååå skönt att slippa skrika!) samt vänlig och uppmärksam service - hit går jag fler gånger!
Björn S. • 3 omdömen
1 juni 2021
8,5/10Trevlig personal och kul koncept med Picnic att äta där eller ta med. Jag åt burgaren som saknade sting/krydda men älskade tillhörande pommes.
Bonté • Ägare
Hej Björn, Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss och att du gillar vår Picnic! Jag ska be kockarna krydda på burgaren lite extra till nästa gång. Varmt välkomna åter! Mvh, Maja Team Manager Picnic
- -. • 1 omdöme
29 april 2020
7/10Maten var god och mättande, Servicen var, om man uttrycker det milt, ovan eller nybörjaraktigt. Helt ok lokal. Fungerade bra för det syfte jag hade med middagen, nämligen arbetsmiddag.
Bonté • Ägare
Hej Johan! Tack för din feedback, vad tråkigt att höra att servicen inte levde upp till dina förväntningar. Jag tar det med berörd personal. varmt välkomna tillbaka till oss på Picnic
Emil O. • 2 omdömen
28 mars 2020
9/10En av mina favoritrestauranger i Uppsala inte bara för att maten är vällagad och god utan för att miljön är föredömligt trevlig. Det är inte slamrigt och man kan faktiskt tala med varandra över borden, vilket inte är vanligt på dagens restauranger. Servicen är alltid trevlig och bra på att tillgodose önskemål. Bra utbud av både drinkar (så väl alkoholfria som med alkohol) och mycket bra ölutbud med lokal prägel höjer betyget. Man kanske kan få något mer avancerad mat på andra ställen men helheten hos Picnic är svårslagen. Rekommenderas för en finare middag.
Bonté • Ägare
Hej Emil! Wow vilken feedback! Varmt välkomen tillbaka till Picnic
Michael A. • 3 omdömen
28 mars 2020
8,5/10Bra servitör
Bonté • Ägare
Hej Michael! tack för din feedback, roligt att ni va nöjda med ert besök hos oss. varmt välkomna tillbaka
Ann-Christin P. • 2 omdömen
3 mars 2020
8/10När vi bokade genom the Fork fick vi dubbla budskap. På ett ställe stod det 18,30 den tid vi bokat och på bekräftelsen stod det 19,30. Behövde ta kontakt med Picnic för att rätta till. KOlla upp varför det blir så.
Bonté • Ägare
Hej Ann-Christin, Tack så mycket för att du uppmärksammar oss om detta! Vi ska prata med The Fork och försöka hitta en lösning så att det inte sker igen. Varmt välkomna tillbaka! Med vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic
Eva-Lena S. • 11 omdömen
29 februari 2020
3/10Beställer in dyraste vinet till oss, flaskan kommer redan öppnad! innan vi får den lämnad i ishink. Vi blir inte erbjudna att smaka av vinet ej heller serverade vinet! Påpekar när nästa personal kommer och får till svar att den här för få vinöppnare!!! Får in fel antal efterrätter och kaffe Sämsta service och upplever personalen totalt ointresserad samt arroganta
Bonté • Ägare
Hej Eva-Lena, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi tar detta på allvar och skall ta upp saken med personal som jobbade den kvällen så att vi kan lära oss av misstag och bli bättre. Vi vill såklart att du ska ha en trevlig vistelse hos oss, jag vill därför väldigt gärna att du kontaktar mig personligen så att jag får veta mer om vad som hände. Du kan nå mig via mail på sofia.nordberg@radissonblu.com. Tack för din tid. Vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic
Ulrika S. • 30 omdömen
22 februari 2020
10/10Jättetrevlig restaurang. God pasta och hamburgare. Trevlig personal och bra service
Bonté • Ägare
Hej Ulrika, Tack för ett fint omdöme! Det är så trevligt att höra om en fin upplevelse! Varmt välkomna tillbaka. Med vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic
Olivia P. • 2 omdömen
15 februari 2020
4/10Vi kom vid 14 och det kändes som att vissa delar av buffén var slut. Dessertbordet var i princip tomt vid 15 och även den varma buffén var inte alls som den har varit tidigare gånger jag varit på brunchen. Helt klart med värt att gå första sittningen vid 12.
Bonté • Ägare
Hej Olivia, Tack för ditt omdöme! Tack vare dig är vi nu medvetna om ett problem som jag ska ta vidare med personalen så att vi kan göra bättre i framtiden! Hoppas att ni kommer tillbaka snart igen! Om du har frågor eller vill utveckla mer om din upplevelse får du gärna kontakta mig personligen via mail: sofia.nordberg@radissonblu.com. Vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic
Daniella N. • 2 omdömen
15 februari 2020
2/10Var väldigt dåligt påfylld buffé, kändes ofräscht. Kändes inte som att det var någon som underhöll buffén och gjorde rent. Maten uppfyllde inte heller förväntningarna.
Bonté • Ägare
Hej Daniella, Tråkigt att höra att du var missnöjd med din upplevelse. Jag har pratat med inblandad personal så att nånting liknande inte händer igen. Vi vill såklart upprätthålla en hög standard och hoppas att ni vill ge oss en till chans i framtiden. Du kan gärna kontakta mig personligen med fler detaljer om din vistelse via mail: sofia.nordberg@radissonblu.com. Vänliga hälsningar, Sofia Nordberg Team Manager på Picnic
Berätta mer om dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt
Logga in på TheFork Manager och kontakta oss via chatten.