1445 omdömen
Restaurangpriser
Genomsnittligt à la carte-pris
33:00 €
(det genomsnittliga à la carte-priset baseras på en 3-rätters middag, exkl. drycker)
Priser och menyer kan ändras. Dessa priser tar inte hänsyn till några rabatter.
Mer information Bota Sal
Service
- Kreditkort , Visa
- Bar , Luftkonditionering , Oavbruten service , Talar engelska , Wifi
Endast kunder som har ätit på restaurangen, efter att ha bokat på TheFork, får lämna sina åsikter och omdöme.
Mat
8,9
Service
8,9
Miljö, atmosfär
8,8
Prisvärt
Prisvärt
Ljudnivå
Lugnt
Väntetid
Kort
17/1445 omdömen
Pedro G.
Första omdöme
(1 omdöme)
- Måltidens datum: 3 jan 2020
Otroligt god mat, mycket traditionellt. Lote högljutt om man sitter vid baren, bra service. Maten kom snabbt. Vad jag tyckte var extra bra var att de rätterna hade helt olika priser, några riktigt billiga men andra dyrare men allt smakar bra.
Restaurang
Thank you, Pedro Gil, for your feedback :)
We hope to see you again!
Best Regards, Bota Sal
We hope to see you again!
Best Regards, Bota Sal
Isabel F.
Finsmakare
(3 omdömen)
- Måltidens datum: 5 okt 2019
Simply Amazing!!
Eva Ö.
Matkännare
(16 omdömen)
- Måltidens datum: 9 mar 2019
Mycket goda förräter. Vi åt calamares som var perfekt gjorde med bara ett tunt hölje av fritering. Sedan en räka av större format med en fantastisk syrlig sås.
Huvudrätterna en Pica Pau Lobo och en Prego Frigideira. Där Pica Pau Lobo’n var magisk. Suveränt kött i mindre bitar i en skysås baserat på kryddor, vitlök och citron. Pregon var också bra men nådde inte upp till Puca Pau’n fantastiska nivå.
Servicen var superb. Vi fick nöjet av att ha en ganska nyanställd kille som vår servitör gela kvällen och han var både snabb, serviceminded och rolig.
Redtaurangen är sannerligen värd ett eller flera besök.
Huvudrätterna en Pica Pau Lobo och en Prego Frigideira. Där Pica Pau Lobo’n var magisk. Suveränt kött i mindre bitar i en skysås baserat på kryddor, vitlök och citron. Pregon var också bra men nådde inte upp till Puca Pau’n fantastiska nivå.
Servicen var superb. Vi fick nöjet av att ha en ganska nyanställd kille som vår servitör gela kvällen och han var både snabb, serviceminded och rolig.
Redtaurangen är sannerligen värd ett eller flera besök.
Restaurang
Thank you Eva O. for your great feedback :)
We hope to see you again!
Best Regards
Bota Sal
We hope to see you again!
Best Regards
Bota Sal
Rita L.
Första omdöme
(1 omdöme)
- Måltidens datum: 23 feb 2019
Caro para o que se come
Restaurang
Obrigado cara Rita pelo seu feedback.
Esperamos poder contar com o prazer de uma nova visita :)
Até breve!
Bota Sal
Esperamos poder contar com o prazer de uma nova visita :)
Até breve!
Bota Sal
Sofia S.
Matkännare
(211 omdömen)
- Måltidens datum: 2 okt 2018
Muito bom, como sempre!
Restaurang
Obrigado cara Sofia pela sua avaliação e feedback!
Esperamos poder recebê-la novamente :)
Até breve
Bota Sal
Esperamos poder recebê-la novamente :)
Até breve
Bota Sal
Gianpaolo G.
Matkännare
(47 omdömen)
- Måltidens datum: 23 sep 2018
very standard.
Restaurang
Thank you for your feedback!
Hope to see you again :)
Kind regards,
Bota Sal
Hope to see you again :)
Kind regards,
Bota Sal
Duarte M.
Matkännare
(40 omdömen)
- Måltidens datum: 16 sep 2018
Restaurante simpático.
Água propria, filtrada, a 3 euros.
pica pau de lombo 19 euros.
Água propria, filtrada, a 3 euros.
pica pau de lombo 19 euros.
Restaurang
Obrigado Duarte pelos seu feedback.
Esperamos poder voltar a recebê-lo.
Até breve!
Bota Sal
Esperamos poder voltar a recebê-lo.
Até breve!
Bota Sal
Laura B.
Första omdöme
(1 omdöme)
- Måltidens datum: 14 sep 2018
AMAZING!
Restaurang
Thank you Laura for your feedback!
Hope to see you again :)
Bota Sal
Hope to see you again :)
Bota Sal
Sofia S.
Matkännare
(211 omdömen)
- Måltidens datum: 10 aug 2018
Muito bom!
Restaurang
obrigado cara Sofia pela avaliação e feedback!
Esperamos recebê-la novamente :)
Até breve!
Bota Sal
Esperamos recebê-la novamente :)
Até breve!
Bota Sal
Peter T.
Matkännare
(20 omdömen)
- Måltidens datum: 19 maj 2018
Perfect!!!!
Restaurang
Thank you Peter T. for your feedback :)
We hope to see you again!
Best Regards
Bota Sal
We hope to see you again!
Best Regards
Bota Sal
Madalena S.
Matkännare
(19 omdömen)
- Måltidens datum: 18 maj 2018
Super atenciosos, tudo delicioso!
Restaurang
Obrigado Madalena pela sua avaliação e feedback!
Esperamos poder contar com uma nova visita sua :)
Até breve!
Esperamos poder contar com uma nova visita sua :)
Até breve!
Maria G.
Finsmakare
(2 omdömen)
- Måltidens datum: 4 maj 2018
Óptimo ambiente.
Restaurang
Obrigado Maria pela sua avaliação e feedback!
Esperamos poder contar com uma nova visita sua :)
Até breve!
Bota Sal
Esperamos poder contar com uma nova visita sua :)
Até breve!
Bota Sal
Claudia M.
Verklig finsmakare
(5 omdömen)
- Måltidens datum: 14 apr 2018
A repetir
Restaurang
Obrigado Cláudia pela sua avaliação!
Cá a esperamos numa próxima!
Até breve :)
Bota Sal
Cá a esperamos numa próxima!
Até breve :)
Bota Sal

vasco R.
Första omdöme
(1 omdöme)
- Måltidens datum: 24 mar 2018
Excelente serviço
Restaurang
Obrigado caro Vasco pela sua avaliação e feedback!
Esperamos voltar a recebê-lo!
Até breve :)
Bota Sal
Esperamos voltar a recebê-lo!
Até breve :)
Bota Sal
Mariana M.
Matkännare
(16 omdömen)
- Måltidens datum: 29 okt 2017
Recomendo a sopa de peixe e os cocktails!
Restaurang
Obrigado Mariana!
Aguardamos nova visita para experimentar outras especialidades :)
Até breve!
Bota Sal
Aguardamos nova visita para experimentar outras especialidades :)
Até breve!
Bota Sal
Pedro D.
Finsmakare
(3 omdömen)
- Måltidens datum: 28 sep 2017
No meu entender valor elevado para as doses servidas
Restaurang
Obrigado caro Pedro Duarte pela partilha.
Procuramos ter sempre os produtos mais frescos no nosso restaurante para que possamos servir o melhor aos nossos clientes.
Esperamos, de futuro, poder contar com uma segunda oportunidade.
Bota Sal
Procuramos ter sempre os produtos mais frescos no nosso restaurante para que possamos servir o melhor aos nossos clientes.
Esperamos, de futuro, poder contar com uma segunda oportunidade.
Bota Sal
Filipa M.
Matkännare
(147 omdömen)
- Måltidens datum: 5 jul 2017
Foi tudo excelente!
Restaurang
Obrigado Filipa pela partilha de experiência!
Esperamos recebê-la novamente :)
Até breve!
Bota Sal
Esperamos recebê-la novamente :)
Até breve!
Bota Sal







