Kristina B. • 3 omdömen
1 februari 2025
8/10de hade inget alkoholtillstånd och det var synd och tokigt att det fortfarande fanns på menyn. Maten var dock mycket god och prisvärd.
Shana A. • 1 omdöme
31 december 2024
2/10Man fick väldigt lite mat, och väldigt långsam service. Min partner fick endast en liten kyckling klubba i sin maträtt med all ris och bröd.
Therecia K. • 2 omdömen
28 december 2024
10/10Fantastisk god mat och trevlig personal som ordnade med våra önskemål.
Robban M. • 1 omdöme
5 december 2024
7/10Deras hemsida var inte uppdaterad. Ingen upplysning om att dom tappat alkohotillståndet.
Reza I. • 2 omdömen
24 november 2024
3/10Personalen är väldigt otrevligt, vi kom lite tidigt vi fick inte sitta i resturangen, vi satt i bilen
Khadija J. • 18 omdömen
23 november 2024
4/10Från att vi kom till restaurangen, fick beställa och väl fick vår mat tog de 1 timme. Inte särskilt mycket folk på plats så tycker de va orimligt. Maten var inte alls lika smakrik och god som på andra indiska restaurangen. En besvikelse, med torr fisljummen kyckling och lika lamm.
Alan H. • 1 omdöme
15 november 2024
5/10Maten smakade helt ok. Lammracks mycket gott men masala kunde ha varit en aning mindre grumlig. Ni måste även städa på kanterna om ni sätter era kunder på kanterna.
Anna Q. • 17 omdömen
9 november 2024
7,5/10Vi hade tyvärr inte läst tidigare omdömen, så vi blev väldigt förvånade när även vi fick veta först vid matbeställningen att restaurangen inte har något alkoholtillstånd. Håller med om att det behöver framgå tydligare på the Fork då det står i menyerna att de har alkohol. Maten var ok och lokalen är väldigt fin och personalen var trevlig vid vårt besök.
Jonny V. • 7 omdömen
28 oktober 2024
3,5/10Otroligt dålig service, sätter oss vid bordet det är två gäster till i lokalen, och skall beställa då berättar de att de saknar alkoholtillstånd, beställer mat ändå trots att jag ville beställa alkohol, borde ju såklart blivit informerad om detta vid bokningen eller när man kommer in. Beställer Lamm vindaloo, min mat dyker upp men den andra gästens mat dröjer ytterligare 5-6min. Den andre maten kommer, börjar äta märker då att min mat är en kyckling vindaloo påpekar det och han som serverar tar tjurigt bort min mat och ber mig vänta på en Lamm Vindaloo. Får rätt mat efter 7min kanske. Maten smakar ok, absolut inte mer än så.
Isabelle K. • 1 omdöme
27 oktober 2024
4,5/10Man känner sig inte välkommen. Även fast att det nästan var tomt på restaurangen så tvingade de oss köpa mat till vår 1 åring (som bara äter lite av oss i vanliga fall) för att få the fork rabatten. Ingen alkohol serverades trots att det står på menyn på både the fork och deras egna menyer. Så tycker upplevelsen var lite sådär.
Anne n. • 7 omdömen
25 oktober 2024
2/10Hade bokat bord ( fyra personer) och vi kommer till restaurangen med två barnvagnar. Servitören tycker att det är jobbigt med vagnarna. Vi har redan då berättat att vi sätter ihop en så det tar inte så mycket plats. Vi behöver också ett barnstol som vart svår att placera, till slut var det bäst att vi bara går då vi inte kände oss välkomna. Bemötandet av personalen var allt annat än serviceinriktad eller kund inriktad. Tänker att matgästerna är viktiga för restaurangen trots att det äter med rabatterad pris genom TheFork.
Sharam R. • 3 omdömen
24 oktober 2024
5,5/10Mycket sämre kvalitet på maten än tidigare. Har ätit här många gånger men den här gången gick inte att jämföra med mina tidigare besök. Vet inte om man får sämre mat eftersom man har bokat med 50% rabatt eller om deras kvalitet har förändrats så mycket.
Berätta mer om dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt
Logga in på TheFork Manager och kontakta oss via chatten.