Kostnadsfri tjänstOmedelbar bokning
Utmärkt bord
Generös och mycket god mat. Särskilt rekommenderas Jebena kaffet. Potential finns för mer positivt omdöme med snabbare service och tillämpning av thefork bokningserbjudanden.
Nästan två timmars väntetid på maten efter det att vi beställde den. Restaurangen nekade vårt erbjudande som vi bokat med (-50% på matnotan) och hänvisade till att det endast gällde december månad, trots att det är bokningsbart hela januari, februari och mars. Ouppmärksam och nonchalant serveringspersonal. Maten var god men tyvärr inte värt väntan.
Världens sämsta service. Vi fick be om att få en meny 5 gånger innan vi själva fick gå fram till baren för att ta en meny 40 minuter efter ankomsten till restaurangen. När vi väl skulle beställa var servitrisen extremt otrevlig, stod och himlade med hennes ögon medans vi försökte beställa. Allt som vi vill ha påstod hon var slut. Så vi hade väntat i över 1 h för att få reda på att de knappt hade någon utav rätterna som stod på menyn. Det är pinsamt hur dålig hela upplevelsen var, ni borde skämmas över eran personal som inte gjorde något rätt under besöket. VI KOMMER ALDRIG KOMMA TILLBAKA!!!
Lång väntetid, god mat. Dessvärre blev detta vårt första och sista besök på denna restaurangen. Vi hade bokat via The Fork, där vi skulle få 50% på matnotan. När vi väl skulle betala, skulle de ta betalt för hela notan utan någon rabatt. Förklarade att jag bokat via The Fork, och då svarar servitrisen bara: ”Nej.” Blev först förvånad, och förklarade att så var visst fallet. Då svarar hon: ”Nej, du har inte fått någon bekräftelse.” Då visar jag henne bekräftelsen jag fått både via mail och på appen. Men det dög inte. Bad om att få prata med chefen men det gick inte. Inte heller kunde man få något telefonnummer så att vi kunde lösa den konstiga situationen som uppstått. Frågade hur de kunde marknadsföra sig på detta viset då det inte stämmer, och till svar fick jag: ”Jag vet inte, vi är inte med i The Fork.” Kände att det var meningslöst att försöka prata med en människa som uppenbarligen inte var kompenent nog att ge vettiga svar, och som dessutom inte ens var serviceminded nog att be om ursäkt och försöka lösa situationen. Dåligt. Riktigt dåligt.
Maten är kanon! Men det var allt denna gång, de vägrade ge oss 50% på matnotan som vi bokat. Trots bevis på bokningen. De försökte även med att jag bokat fel datum fast även den stämde såklart. Efter mkt om och men och höjda röster så fick vi vår rabatt. Synd att bli bemött sådär... sen tog ALLT lång tid, lång tid tills vi fick tilldelade platser, lång tid tills vi fick menyn, lång tid tills vi fick maten. Ja allt var under all kritik förutom själva maten.
Fantastiskt mat, jättefin miljö trots att det ligger i en tunnelbana???????? lite seg service och för övrigt är vi supernöjda!
Lunch : Från 10.00 till 15.30 (Söndag)
Middag : Från 16.00 till 21.30 (Alla dagar)
Kungsklippan 18, 112 25, Stockholm, Sverige
, , Födelsedag, Krog, Med familjen
,
Berätta mer om dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt
Visa mer informationLogga in på TheFork Manager och kontakta oss via chatten.
Logga in på TheFork ManagerKostnadsfri tjänstOmedelbar bokning