743 omdömen
Användarbilder
Restaurangpriser
Genomsnittligt à la carte-pris
30:00 €
(det genomsnittliga à la carte-priset baseras på en 3-rätters middag, exkl. drycker)
Priser och menyer kan ändras. Dessa priser tar inte hänsyn till några rabatter.
Mer information Nogueira's Porto
Service
- Kreditkort , Mastercard , Rikskuponger för restauranger , Visa
- Bar , Luftkonditionering , Talar engelska , Wifi
Endast kunder som har ätit på restaurangen, efter att ha bokat på TheFork, får lämna sina åsikter och omdöme.
Mat
9,1
Service
9,3
Miljö, atmosfär
9,3
Prisvärt
Acceptabelt
Ljudnivå
Relativt lugnt
Väntetid
Kort
8/743 omdömen
Liliana B.
Matkännare
(24 omdömen)
- Måltidens datum: 23 feb 2020
Como sempre espectacular
Daniel D.
Verklig finsmakare
(9 omdömen)
- Måltidens datum: 19 okt 2019
Härlig restaurang som vi återkommer till då och då. Skön stämning och avslappnat. Maten är god men det är inget utöver det vanliga. Goda drinkar.
Luís I.
Matkännare
(28 omdömen)
- Måltidens datum: 25 sep 2019
Excelente.
VARGAS B.
Matkännare
(22 omdömen)
- Måltidens datum: 12 sep 2019
excelentes carnes en un ambiente relamente bueno
Arnau G.
Verklig finsmakare
(8 omdömen)
- Måltidens datum: 20 aug 2019
Especial adoración a la carne asada tri tip
Pedro A.
Matkännare
(28 omdömen)
- Måltidens datum: 30 jul 2019
Só sugiro que mudem a marca de café!!!!
Restaurang
Olá Pedro,
Obrigada pela sua visita e pela sugestão.
Cumprimentos.
Obrigada pela sua visita e pela sugestão.
Cumprimentos.
Cilene M.
Verklig finsmakare
(5 omdömen)
- Måltidens datum: 16 jul 2019
Restaurante excelente ! Recomendo.
Restaurang
Boa Tarde Cilene,
Muito obrigada por partilhar connosco a sua experiência e por ter vindo ao Nogueira´s.
Cumprimentos.
Muito obrigada por partilhar connosco a sua experiência e por ter vindo ao Nogueira´s.
Cumprimentos.
Josie C.
Första omdöme
(1 omdöme)
- Måltidens datum: 15 apr 2019
Delicioso.
Restaurang
Boa tarde Josie
Obrigado pelo seu feedback.
Seja sempre bem-vinda ao Nogueira´s.
Cumprimentos.
Obrigado pelo seu feedback.
Seja sempre bem-vinda ao Nogueira´s.
Cumprimentos.









