Genomsnittspris 470 kr
Kostnadsfri tjänst • Bokningen bekräftas omedelbart
Boka kostnadsfritt • Få omedelbar bekräftelse
Vi har fortfarande inga bilder från våra användare
Boka bord på den här restaurangen och var först med att dela några bilder.
Mat
Service
Atmosfär
9-10
7-8
5-6
3-4
1-2
Endast användare som har bokat på plattformarna eller på en bokningsmodul i TheFork-gruppen och som har ätit på den här restaurangen kan lämna ett betyg, med eller utan omdöme.
Karin G.24 maj 2022 • 1 omdöme
6/10ingen överraskning med maten alls mycket var slut
Jakob h.19 maj 2022 • 1 omdöme
7/10Lite stökig miljö vid frukostbuffén. Lite svag varmhållning och svår att överblicka utbudet Annars ok..
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Jakob! Tack för ditt omdöme. Det är viktigt för oss då vi hela tiden jobbar på att bli bättre. Väkommen tillbaka. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Örjan G.18 maj 2022 • 1 omdöme
6,5/10Inga pannkakor eller våfflor. Inga riktiga bacon och dålig äggröra.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Örjan! Tack för ditt omdöme. Vi jobbar hela tiden på att bli bättre. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Gunilla s.15 maj 2022 • 2 omdömen
4/10Maten på kvällen var sådär. Kommer inte äta där igen. Frukosten var inte heller bra. Saknade brieost och mer att välja på.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Gunilla! Tack för ditt omdöme. Vi jobbar hela tiden på att bli bättre så din åsikt är viktig för oss. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Ulrika L.15 maj 2022 • 1 omdöme
8/10Mycket att välja på så inget saknades. Jag älskar äggröra och bacon men äggröran var inte så där krämig som jag vill ha den och baconen var inte knapriga som jag vill ha dem. Men a
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Ulrika! Tack för ditt omdöme. Vi stärvar hela tiden efter att bli bättre så din åsikt är viktig för oss. Välkommen tillbaka! Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
M J15 maj 2022 • 1 omdöme
6,5/10onödigt krångligt sätt att boka frukost, och ingen kollade att man bokat, när man kom. Luktade konstigt när man kom in i matsalen, alla gångerna. Frukosten på söndagen serverades a
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej! Tack för ditt omdöme! Din åsikt är viktig för oss då vi hela tiden jobbar för att bli bättre. Välkommen tillbaka till oss. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Staffan P.15 maj 2022 • 1 omdöme
5/10Varmrätten serverades kall och potatisen var av typ skolrestaurang på 80-talet. Efterrätten var bättre och värd ett i alla fall hyfsat betyg.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Staffan! Tack för din åsikt. Vi strävar hela tiden efter att bli bättre så din åsikt är viktig för oss. Bästa hälsningar Emil Spets¨ Service Team Manager
Ole T.14 maj 2022 • 1 omdöme
9/10Hade för min del varit bättre med riktig krispig bacon. Och alternativ yoghurt (soya). Vegetarisk smör som alternativ.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Ole! Tack för ditt omdöme. På frukosten har vi ett eget koncept för alla som ösnkar tex vegansk eller vegetarisk kost som heter "frukost för alla". Vi försöker hela tiden bli
Kristian H.6 maj 2022 • 1 omdöme
6/10Trevlig hotellfrukost och mycket att välja mellan, så sin på köket. Serveringspersonalen, ett yngre gäng, var dock rätt högljudd och hade intensiva diskussioner om sånt man som gäs
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Kristian! Tack för ditt omdöme. Din åsikt är viktig för oss då vi hela tiden strävar efter att bli bättre. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Joachim A.5 maj 2022 • 1 omdöme
5/10Det var lite rörigt och maten var utspridd på flera platser. Oklart vad som var på varje ställe Svagt på vegetarianska alternativ, hade gärna sett mer där.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Joachim! Tack för ditt omdöme. Din åsikt är viktig för oss då vi hela tiden strävar efter att bli bättre. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
David R.5 maj 2022 • 1 omdöme
8,5/10Hotell frukost kl 06:30 är för sent. Det var säkert 40 personer som stod och väntade utanför. Tacksam om ni kunde öppna minst en kvart tidigare. Vi som är tidiga måste iväg till vå
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej David! Tack för ditt omdöme. Din åsikt är viktig för oss då vi hela tiden jobbar på att bli bättre. Om du vill får du gärna säga till om tidig frukost när du checkar in så ka
Helene C.4 maj 2022 • 1 omdöme
10/10Masse delikat frokostmat
Tony V.4 maj 2022 • 1 omdöme
5/10Frukosten är vanligen mycket bra, men bokningsförfarandet är ett riktigt nedköp som kund. Även denna möjlighet till återmatning lämnar en hel del att önska.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Tony! Tack för ditt omdöme. Din åsikt är viktig för oss då vi hela tiden jobbar på att bli bättre, Välkommen tillbaka. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Jörgen J.2 maj 2022 • 1 omdöme
10/10Trevligt
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Jörgen! Tack för ditt fina omdöme. Välkommen tillbaka till oss. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Ronnie E.1 maj 2022 • 2 omdömen
6,5/10Bokningen av bord ett ”skämt ingen personal i entrén som checkade av vem elller hur många som gick in !
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Ronnie! Tack för ditt omdöme. Vi jobbar hela tiden på att bli bättre så din åsikt är viktig för oss. Välkommen tillbaka! Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Christian k.30 april 2022 • 1 omdöme
4/10Maten var kass. Trist äggröra. Grovhackat allt. Varma grönsaker var just bara lite varma råa grönsaker av usel kvalite. Ingen fingertoppskänsla öht
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Christian! Synd att din upplevelse inte motsvarade dina förväntningar. Vi jobbar hela tiden på att bli bättre och tar till oss av ditt omdöme. Välkommen tillbaka till oss! B
Anja M.24 april 2022 • 1 omdöme
8,5/10Lagom utbud av frukost. Trevligt bemötande och service inriktad personal Saknade inget att välja på Gott att avsluta frukosten med lite färsk frukt.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Anja! Tack för ditt fina omdöme. Välkommen tillbaka till oss. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Karin N.23 april 2022 • 1 omdöme
8/10God och riklig frukostbuffé. Barnvänlig med en frukostvärd som erbjöd pysselmaterial till de yngsta. Bäst: Det varma brödet och goda påläggen. Sämst: Fruktutbudet kunde varit bättre.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Karin! Tack för det fina omdömet. Vi tar till oss av dina tankar för att hela tiden bli bättre. Välkommen tillbaka till oss. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Julia S.16 april 2022 • 1 omdöme
9,5/10Bra hotellfrukost med stort utbud. Fräscht och väl påfyllt, personalen var snabb att duka av bord och hålla ordning. Såg ut att vara bra utbud för folk med olika allergier också.
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Julia! Tack för det fina omdömet. Välkommen tillbaka till oss. Bästa hälsningar Emil Spets Service Team Manager
Thomas F.15 april 2022 • 1 omdöme
2/10Vad är syftet med att boka en tid för frukost när ingen efterlever det, och ingen personal finns på plats att ta emot. Lång och utdragen servering, och jag förstår inte varför våff
SCANDIC FRIMURAREHOTELLET (Ägare)
Hej Thomas! Tack för din recension. Synd att din upplevelse inte riktigt motsvarade din förväntingar. Vår ambition är att hela tiden bli bättre och vi tar till oss av dina tankar
24Tripadvisor-omdömen
Sankt Larsgatan 14, 582 24, Linköping, Sverige
,
, , , , , , , ,
, ,
,
Berätta mer om dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt
Logga in på TheFork Manager och kontakta oss via chatten.
Kostnadsfri tjänstOmedelbar bokning