Den här restaurangen är inte bokningsbar på TheFork.
Här är några alternativ som du kanske gillar:Boka kostnadsfritt
Kan inte bokas på TheFork
Mathias A. • 1 omdöme
19 april 2022
6/10180 kr är att ta bra betalt för en lunch. Riktigt så bra är det inte, man kan få mer vällagad mat för rimligare peng på andra ställen. Men det ligger bra till geografiskt för vissa lunchmöten så jag fortsätter att kommas hit, det är inte mycket konkurrens i området.
Viktoria N. • 6 omdömen
5 mars 2022
2,5/10GÅ INTE HIT!!! Vi firade födelsedag och skulle på ett annat evenemang på hotellet och hade bokat bord här. Det tog flera minuter innan personalen mötte upp vid ingången och gav oss vårt bord, trots att det uppskattningsvis var max tio sällskap i restaurangen och fyra i personalen. Väl vid bordet beställde vi flankstek och kyckling som skulle serveras med div. tillbehör att dela och till det en flaska Ripasso. Efter EN HALVTIMME kom en annan servitris ut med vattnet. Jag sa hej till henne två gånger utan att få ett svar. Kort därefter kom vår servitör med vinet. Vi ändrade då beställningen till varsitt glas eftersom det nu bara var 1 h och 20 min till att föreställningen skulle börja (vi hade bokat för att ha 2 timmar). Efter EN TIMME hade vi fortfarande inte fått vår mat vilket vi påpekade för servitrisen. Några minuter senare får vi reda på att de slarvat bort vår beställning (!!) men att de nu ska få fram den så snabbt som möjligt. Vi får tillslut in maten när vi har 35/40 minuter till föreställningen ska börja. När maten kommer in är den KALL!! Servitrisens svar; då får vi ordna det. Varpå jag svarade; nej, nu behöver vi få äta eftersom föreställningen börjar typ nu. Maten i sig var ingen hit. Kätten var väldigt hårt tillagat och kycklingen torr. Rödvinet var det enda som var bra. Som kompensation ville de bjuda på efterrätt vilket det givetvis inte fanns tid för och även om vi hade kunnat ta den efter föreställningen så var vi inte sugna på usel service igen. På notan drog de istället av en av rätterna. Tilläggas ska att sällskapet jämte oss väntade på en chokladfondant i en halvtimme utan att den kom och sen kunde personalen inte ge dem pengarna tillbaka då notan redan var betald! De fick någon slags voucher som kompensation. Usel service, dåligt tillagad mat, en meny utan fantasi och extremt långa väntetider. Nej fy, gå aldrig hit.
Olle E. • 5 omdömen
2 januari 2022
7,5/10Kaffekoppar med öron, svårt att hålla hets mugg.
Mikael J. • 1 omdöme
29 december 2021
10/10Första gången som vi besöker endast frukostbuffen, blev överraskade hur b
Scandic Star Lund • Ägare
Thank you so much for having a great breakfast experience, we look forward to having you come to us again. Kind regards Delta - Service lead Breakfast
9Tripadvisor-omdömen
Glimmervägen 5, 224 78 Lund
Berätta mer om dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt
Logga in på TheFork Manager och kontakta oss via chatten.