Three-Sixty by Sheraton

Tegelbacken 6 111 52 Stockholm Sverige Karta
Snittpris 450 kr
7,6 /10
123 omdömen
191 omdömen

I korthet ... Three-Sixty by Sheraton

MER CENTRALT GÅR INTE ATT HITTA – 360 Restaurang på Tegelbacken i Stockholm ligger bokstavligen mindre än en minuts promenad från stadens Centralstation. Restaurangen ligger i Sheraton som i år firar fantastiska 45 år.

INTERNATIONELL MIX – Precis som gästerna så är både inredning och meny en härlig blandning där varje hörn av världen finns representerade. Svensk minimalism som möter kosmopolitisk elegans både syns och känns i smaklökarna.

BOKA BORD – Restaurangen är ett mycket populärt tillhåll för både middags- och bargäster, och det finns också gott om plats. För att vara säker på att hela middagssällskapet får plats så bör man boka i förväg.

Restaurangpriser

Genomsnittligt à la carte-pris
450 kr
(det genomsnittliga à la carte-priset baseras på en 2-rätters middag, exkl. drycker)

Dryckespriser

  • 35 kr
    En flaska mineralvatten
Priser och menyer kan ändras. Dessa priser tar inte hänsyn till några rabatter.

Mer information Three-Sixty by Sheraton

Hur tar jag mig dit?

  • Kollektivtrafik
    Tegelbacken - Buss (Linje 3-53-62-65)

Öppettider

Lunch: Från 11.30 till 14.00 (Måndag till Fredag)
Middag: Från 17.30 till 23.00 (Måndag till Fredag) Från 17.30 till 23.00 (Lördag till Söndag)

Service

7,6 /10
Endast kunder som har ätit på restaurangen, efter att ha bokat på TheFork, får lämna sina åsikter och omdöme.
  • 10
    24
  • 9
    20
  • 8
    27
  • 7
    22
  • < 7
    30
Mat
7,4
Service
7,8
Miljö, atmosfär
7,7
Prisvärt
Acceptabelt
Ljudnivå
Lugnt
Väntetid
Kort
56/123 omdömen
Eva W.
(0 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
9,5 /10
Mat
10
Service
10
Miljö, atmosfär
8
  • Måltidens datum: 18 jan 2018
Lugn och bra service och mycket vällagat.
Tobias P.
(0 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
5 /10
Mat
4
Service
6
Miljö, atmosfär
6
  • Måltidens datum: 11 jan 2018
- Omdömet modereras för närvarande -
Jessica W.
(0 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
3 /10
Mat
2
Service
2
Miljö, atmosfär
6
  • Måltidens datum: 24 dec 2017
- Omdömet modereras för närvarande -
Katarina P.
Finsmakare
(2 omdömen)
Omdöme i genomsnitt
10 /10
Mat
10
Service
10
Miljö, atmosfär
10
  • Måltidens datum: 19 dec 2017
Bra service & god mat serverad på ett fint sätt.
Christoffer G.
(0 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
3,5 /10
Mat
4
Service
2
Miljö, atmosfär
4
  • Måltidens datum: 16 dec 2017
Tyvärr var varken maten eller servicen i närheten av vad man borde kunna förvänta sig för priset. Väntetiden från dryckesbeställning till leverans kunde vara över 30 minuter. För en öl.
Nathalie Y.
(0 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
4,5 /10
Mat
4
Service
4
Miljö, atmosfär
6
  • Måltidens datum: 14 dec 2017
Beställt bord till kl 12, informerat redan vid bokning att vi har lite ont om tid (1h) för lunch och frågat om det är ok eller om jag ska boka ngn annan stans. Det skulle inte vara några problem, trots detta får vi vänta 30 min på ”veckans lunch” och har således inte särskilt mkt tid på oss. Verkligen pinsamt då vi har en långväga gäst i sällskapet. Levde inte upp till utlovad standard. Maten var ok.
Björn N.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
5,5 /10
Mat
6
Service
4
Miljö, atmosfär
6
  • Måltidens datum: 6 nov 2017
Maten OK men servicen svag. Ointresse. Kan ändå med viss tvekan rekommenderas....
Maria Z.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
6 /10
Mat
6
Service
6
Miljö, atmosfär
6
  • Måltidens datum: 11 okt 2017
At the restautant 360 by Sheraton, my Credit Card has been charged 2 times for the same bill. I had no money left to use the same evening because of this double charging, Thus, be careful with this restaurant. It is really a scandal that such a big and well-known hotel chain as Sheraton charges their clients 2 times! The Sheraton in Stockholm probably solves their financial problems by means of their clients. it took long time for me to correspond both with my bank and Sheraton in Stockholm in respect of this double charging of my Credit Card. Thus, save your time and go to other restaurants in Stockholm.
Annette L.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
10 /10
Mat
10
Service
10
Miljö, atmosfär
10
  • Måltidens datum: 4 sep 2017
Otroligt god äppelpaj :)
Lars Erik F.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
8 /10
Mat
8
Service
8
Miljö, atmosfär
8
  • Måltidens datum: 25 aug 2017
Bra mat, bra miljö, bra läge, trevlig personal - perfekt för en affärslunch!
Carina W.
Finsmakare
(2 omdömen)
Omdöme i genomsnitt
7,5 /10
Mat
8
Service
6
Miljö, atmosfär
8
  • Måltidens datum: 26 jun 2017
Det tig lite för lång tid att gå maten. Snabbt att beställa men sen tog det för lång tid.
Jocke S.
Finsmakare
(4 omdömen)
Omdöme i genomsnitt
7 /10
Mat
6
Service
8
Miljö, atmosfär
8
  • Måltidens datum: 2 jun 2017
Åt en clubsandwich som var god med pommes frites som inte var riktigt klara och därför inte gick att äta upp
Malin F.
Finsmakare
(3 omdömen)
Omdöme i genomsnitt
7,5 /10
Mat
8
Service
4
Miljö, atmosfär
10
  • Måltidens datum: 29 maj 2017
Vi kom från "fel håll", från hotellet. det fick man tydligen inte. Vi fick gå ut igen och vänta på en personal för att sedan få gå in igen. Tog lång tid att få notan, vi fick be om den två gånger.
Ing-Britt W.
Finsmakare
(2 omdömen)
Omdöme i genomsnitt
10 /10
Mat
10
Service
10
Miljö, atmosfär
10
  • Måltidens datum: 21 maj 2017
Återkommer gärna!
Stefan T.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
9,5 /10
Mat
10
Service
10
Miljö, atmosfär
8
  • Måltidens datum: 19 apr 2017
Mycket bra, vi kommer gärna tillbaka!
Robar B.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
9 /10
Mat
8
Service
10
Miljö, atmosfär
10
  • Måltidens datum: 17 apr 2017
Väldigt fräscht och mysigt, trevlig personal och god mat!
Patrik W.
Verklig finsmakare
(5 omdömen)
Omdöme i genomsnitt
9 /10
Mat
8
Service
10
Miljö, atmosfär
10
  • Måltidens datum: 16 apr 2017
Väldigt bra service (som vanligt). Extra glad blev jag när en ur kom ut till oss och berättade att det var jordgubbar (som jag inte tål) i en av salladerna, Jag har i en tidigare bokning noterat detta eftersom det då var en 3 rättersmeny med hallon i desserten som jag inte heller tål.
Men denna gång tänkte jag inte på detta när jag bokade. så Suveränt av restaurangen att meddela detta,
Marie H.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
6,5 /10
Mat
6
Service
6
Miljö, atmosfär
8
  • Måltidens datum: 11 apr 2017
Fick fel bröd till räkmackan vilket jag sa till om men det kom ingen ny.
Pablo G.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
4 /10
Mat
2
Service
6
Miljö, atmosfär
6
  • Måltidens datum: 14 mar 2017
Toast Skagen med Kalix löjrom var bland de sämsta jag har ätit. Mycket räkor, meningen röra miserabel kvantitet löjrom. Åt samma i Stockholms fisk och skillnaden var enorm.
Oxfilé var en annan besvikelse, vet ej om det var ens 80-90 gram. Genomstekt och torr!!!
Efterrätt var blåbärspaj, bra presenterat men alldeles för sött.
Det blir inga fler besök!
Frida B.
Första omdöme
(1 omdöme)
Omdöme i genomsnitt
7 /10
Mat
6
Service
8
Miljö, atmosfär
8
  • Måltidens datum: 25 feb 2017
Rödvinssåsen var tjock, kornig och smakade bränt. Chili bearnaisen var ljummen. Oxfilén var underbart god! Glad och trevlig presonal!
TheFork använder interna cookies och cookies från tredje part för att förbättra din upplevelse. Genom att navigera på webbplatsen godkänner du användningen av dessa cookies. Du kan ändra dina inställningar eller läsa mer om vår policy för cookies här.