Kostnadsfri tjänst • Bokningen bekräftas omedelbart
Boka kostnadsfritt • Få omedelbar bekräftelse
bilder
9-10
7-8
5-6
3-4
1-2
Jenny D.27 januari 2023 • 1 omdöme
6,5/10Väntade i 45 min på maten och personalen tittade inte ens en i ögonen eller svarade när jag påpekade att vi väntat otroligt länge. Kändes som att vi var osynliga vilket är usel service enligt mig
Linda K.27 januari 2023 • 2 omdömen
5/10Vi fick vår dricka och mat sen kom ingen fram till vårt bord förrän 1 timme senare. Då berättade servitören att vi fick vara snälla att lämna för de hade nästa bokning. Då hade vi inte fått frågan om varken mer att dricka eller någon efterrätt! Vi fick alltså endast knappt 1 1/2 timme på bokningen. Han nämnde även att vår bokning blivit ned prioriterad eftersom de efter oss bokade före oss och då gick de före ???? Nej det blir inget nytt besök här! Tur maten var god iallfall. /Linda och Emma
Mari S.26 januari 2023 • 8 omdömen
10/10Köttet var jättegott och sushi var extremt goda. Balanserade smaker och fin servering. Mysig lokal och duktig personal
Visa 2 bilder
Mathias R.20 januari 2023 • 1 omdöme
3,5/10ikea er michellin i forhåll till detta kök. hemskt kvalitet och inte någet med Japan at göre. waste of money kommer aldrig tilbaka. service var middel men inte speciel, vinen var okey men hellere inte mere.
Anton S.14 januari 2023 • 1 omdöme
4/10Var nyss och åt på Tokyo15 som normalt sett är duktiga på att leverera. Jag beställde in "Fillet Mignon" som skulle serveras medium. In kommer en överkörd köttbit som dessutom var väldigt senig. Jag kunde ha sagt till direkt med lördagskväll och mycket folk, vi hade redan väntat närmare en timme på maten så jag valde att äta det som gick. När vi var färdiga så lämnade jag två av de fyra bitarna kött som låg på tallriken och berättade för personalen vad jag ansåg, fick ingen ursäkt eller annat erbjudande utan fick betala fullpris på 329kr. Denna gång hade jag ett presentkort att nyttja, men blev snart varse att det enbart gick om man nyttjade dess hela belopp. Personalens förslag var att vi skulle spendera ytterligare pengar för att komma upp i rätt summa, alternativt spara presentkortet till annat tillfälle. Jag fick till slut ett nytt presentkort på resterande summa, även om det var ett par kronor mindre än vad jag var skyldig enl kvittot. Himla synd att ni sänker er till denna nivå. Ni hade all möjlighet att lösa situationen snyggt.
Visa bild
Kent F.12 januari 2023 • 1 omdöme
9,5/10Vackert presenterat och mycket fina smaker
Kristina S.7 januari 2023 • 3 omdömen
9/10Mycket vällagad och väl sammansatt kombination av smaker. Vi var mycket nöjda över den vackra och grönsaksrika uppläggningen! Tar sushi till nya höjder!
Marcus T.22 december 2022 • 1 omdöme
8,5/10Trevlig personal och god mat!
Maria B.9 december 2022 • 1 omdöme
6/10Mycket ung, oerfaren, icke lyhörd och icke utbildad servicepersonal. Hade behövts en erfaren personal som skulle kunna guida dem. Beställde in en hel flaska vin, blev erbjuden att avsmaka från en redan öppnad halvflaska, fick inte möjlighet att få in rätterna i önskad ordning, många påpekande om att vår tid för sittning var ute, hade kunnat gjorts på ett annat sätt. Tur att maten var så god som den var:)
LENA G.25 november 2022 • 1 omdöme
9/10Lite missförstånd vid beställningen men man fick en Doggy Bag så det löste sig. Duktig kock och vackra presentationer av maten. Kötträtter höll måttet och var lagom stekt, dock frågades det inte efter hur man ville ha köttet stekt utan det fick man själv säga till om.
Rune Jan-Olof J.24 november 2022 • 1 omdöme
9/10Trevlig restaurant med ett bra läge. Servicen utmärkt. Maten utmärkt förutom delar av köttet som vi inte kunde äta och skickade tillbaka. Kommer att rekommendera till mina vänner som gillar japansk mat.
Christer B.18 november 2022 • 1 omdöme
10/10-
Louise H.5 november 2022 • 1 omdöme
8/10Supergod mat, men dålig service. Ingen kunskap om vin, smutsiga vinglas, tog ut tallriken innan vi bokstavligen tuggat ur, spillde utan att torka upp, ingen merförsäljning.
Christian J.4 november 2022 • 1 omdöme
6/10Fick Koriander som jag är allergisk mot på förätten huvudrätten bra
Mikael P.4 november 2022 • 1 omdöme
6/10Vi fick bordet längst in som var kladdigt samt att inredningen inte räckte hela vägen. Dessutom toakö och lite buller från ventilation... Dessutom dålig uppmärksamhet från personal....
Johan S.30 oktober 2022 • 2 omdömen
8/10Helt fantastiskt mat. Kombinationen av smaker och textur är mycket bra. Däremot märks det tydligt vem i personalen som är skolad i serviceyrket och inte.
Peter J.29 oktober 2022 • 1 omdöme
7,5/10Det som drar ner service är att det tog lite lång tid att få maten. När den väl kom så var smakerna riktigt fina.
Benjamin H.29 oktober 2022 • 1 omdöme
7/10Personal behöver grundkurs i kundservice. Först ingen plats trots bokning. Sedan 20 min väntan innan vi fick beställa mat, pga att personalen snackade bakom baren. Ingen frågade om vi var nöjda eller om vi önskade något mer. Behållningen var att maten var mycket bra!
Hayder K.25 oktober 2022 • 1 omdöme
9/10Jættegod mat ???? Men minus før att servitøren tar av sin trøje og stod i i undertrøje og vi behøvede selv be om menuen for dessert ellers var alt andet okay
Jessica L.14 oktober 2022 • 3 omdömen
5/10Maten är fortsatt bra. Stör mig på ljussättningen i lokalen. Och att servicen var seg, trots, eller pga att det var sista sittningen.. Mycket mat, Doggie-bag-service hjälper till..
133Tripadvisor-omdömen
Drottninggatan 15, 252 21, Helsingborg, Sverige
,
, ,
Berätta mer om dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt
Logga in på TheFork Manager och kontakta oss via chatten.