Yvonne L. • 8 omdömen
29 november 2024
9/10Vi brukar äta sukiyaki och shabu-shabu en gång om året på Zozaki som hösttradition. Så gott!
Zozaki Japan • Ägare
ありがとう
Elsa Maria S. • 2 omdömen
29 november 2024
8,5/10Lyxig och vackert upplagd sushi.
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Fredrik A. • 57 omdömen
23 november 2024
7/10Jag måste börja med att säga att jag är förvånad över alla 10:or och översvallande omdömen denna restaurang fått. Det är absolut inget fel på maten (vi åt sushi) men det var verkligen inte toppklass ens för att vara Göteborg. Utbudet var väldigt mycket standardfiskar. Det mest exotiska var grillad ål och bläckfisk (väldigt seg) och tillbehören var inga överraskningar heller. Fisken var överlag lite väl kall och både lax och tonfisk svaga i smak. Bryr man sig om inredning och atmosfär är det värre. Färgerna är dassiga, väggarna täcks delvis av manga-affischer, små guldprydnader och laminerade lunchmenyer vilket ger känslan av lunchhak snarare än genuin japansk restaurang. Statyn vid entrén är bara obegriplig. Som lök på laxen betalar du också ganska mycket för tämligen ordinär mat.
Zozaki Japan • Ägare
こんにちは!親愛なるゲストの皆様 貴重なお時間を割いてご経験を共有していただきありがとうございます。肯定的かつ建設的なフィードバックはすべて、開発と改善に役立つため、感謝しています。 この度はご期待に添えず申し訳ございませんでした。シェフとチーム全員が、最高の食材の選択から伝統的な味と現代的なタッチのバランスが取れたメニューの作成に至るまで、すべてのことに心を込めて取り組んでいます。これがお客様のエクスペリエンスに適切に反映されなかったことをお詫び申し上げます。 寿司愛好家と何か新しいものを試してみたいと考えている人の両方に適したメニューを提供することを目指していますが、種類や盛り付けに関するフィードバックは参考にさせていただきます。インテリアデザインに関しては、日本文化の要素と独自のスタイルを組み合わせた環境を作り出すことを選択しましたが、お客様によっては異なる印象を受ける可能性があることを理解しています。入り口にある像は私たちにとって個人的な意味があり、歓迎の象徴を表していますが、あなたの誠実さに感謝します。 価格に関しては、食品の品質、各料理に費やす時間と配慮を考慮して、常に公平な価格を保つよう努めていることをお約束します。 ご意見をお聞かせいただき誠にありがとうございます。またの機会がございましたら幸いです。私たちが誇りに思っているものをお客様にお見せし、お客様の期待に応える体験を提供することは、私たちにとって非常に意味のあることです。 敬具、 リリー/ゾザキ
Göran T. • 1 omdöme
11 november 2024
9,5/10Supergod mat fantastiskt kreativt presenterat. Mycket trevlig och hjälpsam servitör.
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Gustav A. • 1 omdöme
8 november 2024
10/10En av de bästa japanska restaurangerna i Sverige. Mycket bra sushi och varmrätter, charmig manga-inspirerad inredning. Mannen som styr på stället har med åren gått från att vara japanskt strikt till att till och med le ibland, det är trevligt det med :) Besök ett måste för oss när vi är i Göteborg..
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Jonas K. • 1 omdöme
23 oktober 2024
10/10Mycket god mat och utmärkt service till ett bra pris i en enkel och hemtrevlig miljö!
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Petra J. • 3 omdömen
12 oktober 2024
9/10Gott och konstnärligt
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Rigmor O. • 3 omdömen
11 oktober 2024
9,5/10Yakiniku grill som vi fick göra själv vid bordet!
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Peter L. • 1 omdöme
27 september 2024
9,5/10Lika fantastiskt som vanligt
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Rickard Person R. • 1 omdöme
6 augusti 2024
6/10Maten var god, den del som jag beställde. Dock gillar jag och grabbarna inte krabbfish och vill inte äta räcka av etiska skäl, så vi beställde tre menyer där vi bytte ut men fick sen bara en meny utbytt. När felet upptäcktes och maten serverades så erbjöds inte att fixa detta och heller inte någon kompensation. Vilket blev att jag vi åt maten men jag mådde lite illa efter pga krabbfish och majonnäs Maki som är det jag tycker absolut minst om på menyn och nu fick käka en massa bitar av…
Zozaki Japan • Ägare
申し訳ありませんが、これは私たちの間違いでした。ごめん!お客さんが多かったのでみんなお寿司を注文していました!シャリは売り切れのため、お代わりはできませんので、次回は早めにzozakiにお越しいただければ幸いです🙏😊申し訳ございません。
Ida s. • 1 omdöme
23 juli 2024
10/10Supergod mat och bra service! Fin atmosfär
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Magnus G. • 2 omdömen
20 juli 2024
9/10Mycket god Shabu shabu och trevlig personal
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Lars P. • 9 omdömen
8 juni 2024
9/10Otroligt hög kvalité på maten, verkligen gott!!
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Marie A. • 1 omdöme
5 juni 2024
10/10Jättefin atmosfär och verkligen god mat!
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Joakim T. • 3 omdömen
25 maj 2024
9,5/10Jättegod mat och bra service
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Åsa G. • 26 omdömen
18 maj 2024
8,5/10God mat och bra service
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Ewa-Lotta M. • 2 omdömen
11 maj 2024
9,5/10Vi blev placerade bra för vårt sällskap. Vi kunde samtala under tiden, även om en av oss hör dåligt och är lättstörd av exempelvis hög musik. Den musik som spelades var låg ooch trevligt bakgrundsljud. Servicen vid bordet var jättebra. Maten var god och kom lagom snabbt till bordet. Det var spännande att äta sådant som inte finns på alla ställen. Rekommenderar sesamglass till efterrätt. Restaurangen kan inte hjälpa när det ramlar in ett sällskap med berusade fotbollssupportrar, men då var vi nästan klara.
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Sofia R. • 4 omdömen
23 mars 2024
10/10Fantastiskt god mat, mycket trevligt bemötande av personalen, varm och gemytlig atmosfär.
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Per C. • 1 omdöme
11 december 2023
10/10Vi bokade 5 men blev 6 personer som beställde 6 olika middagsrätter. Alla var mycket bra tillagade och typisk Japansk nogranhet i alla detaljer både för smaklökar och ögonen. Vi är mer än nöjda med vårt födelsedags firande här på Zozaki. Personalen mycket tillmötesgående och serverade oss till 100% såg vad som vi behövde. Vi kommer tillbaka till er T&ack så mycket från oss 6 personer.
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとう
Marie H. • 3 omdömen
30 november 2023
9/10Brett utbud av god japansk mat i mysig miljö. Mycket god service. Extra plus för flera sorters japansk öl.
Zozaki Japan • Ägare
どうもありがとうございます。
Berätta mer om dig så kontaktar vi dig så snart som möjligt
Logga in på TheFork Manager och kontakta oss via chatten.